Najczęściej zadawane pytania Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania
Oczywiście. Nasze zamówienia realizowane są nie tylko w Polsce, ale również na terenie Unii Europejskiej. Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką poza Unię Europejską prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnych warunków zamówienia.
Zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Zamówienie należy opłacić w ciągu 3 dni roboczych, w innym wypadku zostanie ono anulowane.
Zamówienia są realizowane w ciągu 10 dni roboczych. Czas dostawy na terenie kraju to 1-2 dni robocze. Czas dostawy na terenie Unii Europejskiej nie przekracza 14 dni roboczych. Jeśli chodzi o kraje spoza Unii Europejskiej prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia indywidualnych warunków zamówienia.
W celu anulowania zamówienia należy wysłać maila na adres kontakt@alpacalma.pl, który powinien zawierać: imię i nazwisko składającego zamówienie oraz numer zamówienia, które ma być anulowane.
Zwrotu zakupionych produktów można dokonać w ciągu 14 dni od realizacji zamówienia. Przedmioty, które są zwracane, nie mogą nosić śladów użytkowania, nie mogą być uszkodzone, powinny zostać zwrócone z całą zawartością w oryginalnym opakowaniu. Ponadto, do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu.
Koszty zwrotu ponosi klient.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas towaru, czas ten nie przekracza 14 dni.
Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie to system wygenerował mail z potwierdzeniem zakupu. Prosimy o sprawdzenie SPAMu. Jeśli mail nie doszedł prosimy o przesłanie wiadomości z opisem sytuacji na kontakt@alpacalma.pl
Produkty marki ALPACALMA należy czyścić zgodnie z zaleceniami zawartymi na metce.

Koszyk

Twój koszyk jest w tym momencie pusty. Zobacz nasze produkty i dodaj coś!

idź do sklepu
Używamy plików cookies aby zapewnić Ci jak największy komfort podczas korzystania z naszej strony.